Olulised tegurid, mida jõusaali valimisel arvestada

HC GYM

Siin on mõned tegurid, mida oma elustiiliga sobiva jõusaali valimisel arvestada.

Jõusaalitunnid. Töö, pere ja (loomulikult) une tasakaalustamise vahel peaks saama treeningu läbida enda ajakava järgi.

Treeningu valikud. See tähendab, kas teile meeldib kardiopõhine treening või traditsiooniline jõusaalitreening?

Kliendi eelised ja staatus. Kas ma tahan sellesse hõimu kuuluda või mitte ja mida see mulle annab.

Jõusaalide asukoht. Heasse jõusaali tasub sõita kasvõi 50 kilomeetrit, sest sealt saab tulemusi.

Seadmete kvaliteet. HC Gym jõusaalid tallinas on varustatud HC Pro ja Nautiluse ja MedX jõusaaliseadmetega, mis tähendab, et jõusaali seadmed on turul parimad.

Koguväärtus. Lisage jõusaali atmosfäär, kodusus, varustus ja koostegemise meeleolu ning jõuate automaatselt HC GYMi treenima.

Parima jõusaali leidmist võib võrrelda uue suhte alustamisega. Väikese isikliku järelemõtlemise, eelneva planeerimise ja kontrolliga olete teel selle poole, mis võiks olla teie unistuste keha või isegi saada oma spordiala maailma parimaks.

Pea meeles, et investeerid jõusaali aega, raha ja energiat ning pead olema kindel, et oled teinud enda ja oma treeningueesmärkide jaoks parima valiku. Võimalik, et peate tegema oma otsuse sotsiaalmeedia arvustuste või sõprade soovituste põhjal ja kuigi see on suurepärane lähtepunkt, peaks kaaluma veel mõnda tegurit. Kui te pole päris kindel, võite tasuta vaadata HC GYM-i ja seejärel otsustada.

Jõusaali asukoht

Esiteks on asukoht kõige olulisem. Teate, kuidas ja millal jõusaali jõuate, seega peate välja mõtlema, kas vajate seda lõunatunni ajal kodust jalutuskäigu kaugusel või töökohale lähemal. Mida mugavamaks teete selle endale, seda sagedamini külastate ja saate oma raha eest rohkem väärtust. Asukohaga on seotud ka jõusaali lahtiolekuajad. Kui see ei tööta teie ajakava järgi, ei tööta see teie jaoks. Pea meeles, et kui sa tõesti tahad vaheldust ja tulemusi, siis 50 kilomeetrit per suund tasub sõita 2-3 korda nädalas kui sellega on parimad tulemused garanteeritud. HC GYM Klubid on avatud kella seitsmest hommikul kuni üheteistkümneni õhtul.

Jõusaali sobivus enda tarbeks

Minge kindlasti tulevast jõusaali vaatama. Kõik väljastpoolt nähtu ei vasta alati sisemise atmosfääriga. Kõiki jõusaali seadmeid ja pinke on väljast raske näha, nii et lihtsalt möödasõit ei aita. Minge ja vaadake ise, eriti päevadel, kui teate, et lähete külla. Millised on teie esimesed muljed? Mida teie sisetunne teile ütleb? Arvesta planeeringuga, jõusaalis käijate arvuga, puhtusega ning loomulikult ka jõusaali ja varustusega.

Personal

See on jõusaalis käimise oluline osa, sest pärast treeningut võib vaja minna treeningutõmbet, kohvi või isegi taastusjooki. Ja pole harvad juhud, kui rätik ununeb, HC GYMis pole see probleem, sest kõik need ja palju muud on alati saadaval.

Jõusaali varustus ja õige kogus seda

Varustus on üks peamisi põhjusi, miks keegi jõusaaliga liitub. Väga oluline on teada, millist varustust te praegu vajate ja mida võiksite tulevikus kasutada. Uurides kaaluge üldise treeningu ja populaarsemate seadmete ja pinkide (nt kükipukid, kükipuurid, surumispingid, jalapress, tõstekangid, hantlid) ja kangiketaste ning spetsiaalsete kangide, samuti jooksulintide ja muude kardioseadmete saadavust.

Teenused ja mugavused jõusaalis

Kui vajate juhendamist või isegi trennikavat, võite otsida personaaltreenerit või PT või mõnda muud rühma, kellega koos treenida. Sellist treeninggruppi ja abilisi on vaja, vähemalt raskematel jõutõstetrennidel.

Riietusruumid, duširuumid ja vastuvõtuala on alati puhtad ja HC jõusaalides on neid mõnus kasutada. Tere tulemast tutvuma!

HC jõusaali töötajad